loading...
بزرگترین سایت دانلود فیلم وغیره ....
فروش نرم افزار

آرشيو آندرويدها

قيمت فقط و فقط 9500 تومان

buy-image

موبایلهای برتر

E-A بازدید : 301 سه شنبه 25 خرداد 1395 نظرات (1)

دانلود زیرنویس فارسی Cell 2016

لیست بازیگران : Samuel L. Jackson,Owen Teague,John Cusack,Isabelle Fuhrman کارگردان : Tod Williams سال پخش : 2016 جوایز : بدون جایزه و کاندید امتیاز :

N/A

مترجم :

► « Mr.RooH ایران‌فیلم ‌| « روح‌الله ◄

مدت زمان : 98 min منابع :

IMDB

دانلود زیرنویس فارسی Cell 2016

هماهنگ با نسخه های زیر

Cell 2016.ALL.WEB-DL

Cell.2016.720p.WEB-DL.XviD.AC3-FGT

Cell.2016.1080p.WEB-DL.DD5.1.H264-FGT

Cell.2016.WEB-DL.XviD.MP3-FGT

Cell.2016.WEB-DL.XviD.AC3-FGT

Cell.2016.720p.WEB-DL.x264-Ganool

Cell.2016.720p.WEBRip.x264.AAC-ETRG

Cell.2016.HDRip.XviD-iFT

Cell.2016.HDRip.XviD-ETRG

Cell.2016.HDRip.XviD.AC3-EVO

زمانی که یک سینگال مرموز تلفن همراه باعث ایجاد هرج و مرج آخرآلزمانی می شود، یک هنرمند تصمیم میگیرد به نیو انگلند رفته و پسرش را پیدا کند...

اين زيرنويس با نسخه HDRip هماهنگ است

اين زيرنويس با نسخه WEB-DL هماهنگ است

دانلود زیرنویس

E-A بازدید : 162 جمعه 16 دی 1390 نظرات (1)

دانلود سریال The Lying Game 2011 با کیفیت بالای – HDTV
فصل اول قسمت دهم و یازدهم اضافه شد

ABC Family The Lying Game Poster فصل اول قسمت دهم و یازدهم سریال The Lying Game

اطاعات کامل:IMDB
منتشر کننده فایل:گروه دات ای ار
فرمت : MKV

حجم : ۱۴۰ مگابایت
وضیعت پخش:درحال پخش فصل اول
محصول:امریکا
زیان:انگلیسی
زیرنویس فارسی: به زودی…
ژانر: درام
خلاصه داستان:داستان سریال درباره یک کودک سر راهی به نام Emma است که بعد از مدتی متوجه میشه که یک خواهر دو قلوی همسان داره ، که در یک خانواده ی پولدار زندگی میکنه ! بر حسب اتفاق این دو با هم برخورد میکنند ، و Suton که همون خواهری که توسط خوانواده ی ثروتمند به فرزندی قبول شده از Emma میخواد که در مورد مادر واقعیش شون تحقیق کنند و به دلیل جدایی شون پی ببرند !

E-A بازدید : 205 جمعه 16 دی 1390 نظرات (0)

How%20I%20Met%20Your%20Mother فصل هفتم قسمت دوازدهم و سیزدهم سریال How I Met Your Mother

اطاعات کامل:IMDB
منتشر کننده فایل:گروه دات ای ار
فرمت : MKV

حجم : ۷۰ مگابایت
وضیعت پخش:درحال پخش فصل هفتم
محصول:امریکا
زیان:انگلیسی
زیرنویس فارسی: به زودی …
ژانر: کمدی , درام
خلاصه داستان: موضوع سریال از این قراره که یک پدر داره برای بچه های ۱۵ – ۱۶ سالش میگه که چه جوری با مادرشون آشنا شد. سوتی هایی که بابا در زمان جوونیش داده ، دوست دخترایی که داشته تا به مامان مورد نظر رسیده و خلاصه کلی ماجرای عشق بازیایشون و دوستاش که ساعت ها سرگرمتون میکنه.

E-A بازدید : 141 جمعه 16 دی 1390 نظرات (0)

50%2050%20%282011%29 دانلود فیلم (2011) 50/50

اطلاعات کامل : IMDB

منتشر کننده فایل : گروه دات ای ار

فرمت : MKV

حجم : ۶۰۰ مگابایت

محصول : آمریکا

زبان : انگلیسی

ژانر: کمدی , درام

زیر نویس : بزودی

خلاصه داستان : آدام ( جوزف گوردن – لویت ) جوانی ۲۷ ساله است که شغلش نویسندگی یک برنامه در رادیو سیاتل می باشد. وی از جمله نویسندگانی است که همواره به کار خود بسیار بها داده و سعی می کند تا بهترین ها را برای شنوندگانش بنویسد. اما آدام به تازگی دردهایی زجر آور در بدنش احساس می کند که آرامش را از او سلب کرده است. وی برای رفع این دردها، به دکتر مراجعه می کند اما در کمال ناباوری دکتر به او می گوید که وی مبتلا به سرطانی کمیاب شده است. آدام بعد از شنیدن این خبر با اتفاقات تازه ایی در زندگی اش روبرو می شود که قبلاً برایش چندان اهمیت نداشته و…

E-A بازدید : 142 جمعه 16 دی 1390 نظرات (0)

Red%20Werewolf%20Hunter%20%282010%29%20DVDRip دانلود فیلم Red Werewolf Hunter 2010

اطلاعات کامل : IMDB

منتشر کننده فایل : گروه دات ای ار

فرمت : MKV

حجم : ۳۵۰ مگابایت

محصول : آمریکا

زبان : انگلیسی

ژانر : ترسناک

زیر نویس : بزودی

خلاصه داستان : دختری امروزی از نسل شنل قرمزی نامزدش را برای دیدار با خانواده اش همراه می آورد تا شغل آن ها را به عنوان شکارچیان گرگ نماها برای او فاش کند اما بعد از اینکه نامزدش توسط یک گرگ نما گزیده می شود مجبور است از نامزدش در مقابل خانواده خود حفاظت کند اما…

E-A بازدید : 176 جمعه 16 دی 1390 نظرات (0)
Revenge فصل اول قسمت یازدهم سریال Revenge
اطاعات کامل:IMDB
منتشر کننده فایل:گروه دات ای ار
فرمت : MKV
محصول : امریکا
زبان: انگلیسی

وضعیت پخش : در حال پخش فصل اول

حجم هر قسمت : ۱۴۰ مگابایت
زیرنویس فارسی : به زودی
ژانر : درام
خلاصه داستان : سریال در مورد دختر زیبا روییه که به شهر همپتون میاد و مردم شهر از ورود اون به شهر استقبال میکنن… اما چیزی رو که مردم این شهر نمیدونن اینه که قصد این دختر برای اومدن به شهرشون انتقام گرفتن از کسایی که باعث نابودی خانوادش شدن…

E-A بازدید : 295 جمعه 16 دی 1390 نظرات (0)

Real%20Steel%20%282011%29 دانلود فیلم Real Steel 2011

اطلاعات کامل : IMDB

منتشر کننده فایل : گروه دات ای ار

فرمت : MKV

حجم : ۱٫۵ گیگابایت

محصول : آمریکا

زبان : انگلیسی

ژانر : اکشن ، درام ، تخیلی

زیر نویس : بزودی

خلاصه داستان : چارلی کتون بوکسور قدیمی و بازنشسته ای است و در شرایطی خود را آماده بازگشت به رینگ می کند که مربی یک بوکسور ربات نیز شده. او و ربات دست پرورده اش باید با یک ربات پرقدرت مبارزه کنند…..

E-A بازدید : 158 چهارشنبه 14 دی 1390 نظرات (0)

این بار در سایت موب ۴ یو بازی بسیار زیبا و دیدنی Tiny Farm مخصوص آیفون و آی پد را برای شما کاربران عزیز تدارک دیده ایم. این بازی بسیار زیبا به نوعی شبیه سازی یک مزرعه کوچک میباشد که شما مدیریت آن را بر عهده دارید. این بازی نیازمند سیستم عامل iOS 3.2 و بالاتر میباشد. امیدواریم این بازی بسیار زیبا مورد قبول شما عزیزان واقع شود.

بازی زیبا و سرگرم کننده Tiny Farm – آیفون و آیپد

منبع:mob4u

E-A بازدید : 190 چهارشنبه 14 دی 1390 نظرات (0)

بازی زیبا و سرگرم کننده Talking Cowboy v1.4 را برای گوشی های دارای سیستم عامل آندروید ۲٫۱ و بالاتر برای شما کاربران قرار داده ایم. شما در این بازی با کابوی ما همراه می شوید و با او تمرین حرف زدن کرده به جای او در دوئل ها رجز بخوانید و صحبت کنید و او را در کارهایش کمک میکنید .

بازی زیبا و سرگرم کننده Talking Cowboy v1.4 - آندروید

منبع:mob4u

E-A بازدید : 171 چهارشنبه 14 دی 1390 نظرات (0)

هم اکنون برای شما آنتی ویروس قدرتمند Kaspersky Mobile Security v9.10.106 را در اینجا آماده کرده ایم . با استفاده از این آنتی ویروس شناخته شده و قدرتمند می توانید گوشی خود را از هر گونه ویروس محافظت نمایید . با این نرم افزار امنیتی نیز می توانید از دریافت اس ام اس های تبلیغاتی نیز جلوگیری نمایید . همچنین با این نرم افزار می توانید متن ها ، اس ام اس ها ، تماس های خود را مخفی نگاه دارید . این نرم افزار برای گوشی های آندروید ساخته شده است که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .


منبع : www.PersianMob.Net

E-A بازدید : 2619 چهارشنبه 14 دی 1390 نظرات (0)

این جدیدترین ورژن و البته کرک شده آنتی ویروس قوی Kaspersky Lab KMS9 v9.3.36 است. اکثرا با این آنتی ویروس و قدرت و تواناییش در محافظت از سیستم عامل های مختلف آشنا هستید . از قابلیت های این آنتی ویروس اسکن ریل تایم و فابلیت آپدیت سریع دیتابیس با GPRS هستش . این برنامه امنیتی مجهزAnti-Virus ، Anti-Spam ، Anti-Theft ، Firewall ، Encryption ، Parental control هستش که این برنامه رو به یک پک امنیتی فوق العاده تبدیل کرده .
این برنامه به صورت کاملا تضمین شده گوشی شما را مورد حفاظت قرار می دهد تا از نفوذ برنامه های هکر و و یروس های اینترنتی در امان بمانید.هم اکنون این آنتی ویروس قدرتمند برای نوکیا سری 60 ویرایش 5 و 3 تولید شده که آن را می توانید از پرشین موب دریافت کنید .

منبع : www.PersianMob.Net

منبع:http://persianmob.net

E-A بازدید : 168 چهارشنبه 14 دی 1390 نظرات (0)

تراشه‌های چهارهسته‌ای کوالکام بخشی از سری محصولات Snapdragon S4 آن خواهد بود که بر مبنی معماری ARM ساخته شده‌اند. تراشه‌های S4 که به صورت تک‌هسته‌ای و دوهسته‌ای نیز تولید می‌شوند،‌با سرعت ۵/۱ تا ۵/۲ گیگاهرتز فعالیت خواهند کرد.
شرکت مایکروسافت اعلام کرده است که سیستم‌عامل ویندوز ۸ با پردازنده های ARM سازگاری دارد و این شرکت بزرگ نرم‌افزاری برای محصول جدید خود پردازنده‌های کوالکام، Texas Instruments و انویدیا را برگزیده است.
هسته گرافیکی Adreno شرکت کوالکام با قابلیت پشتیبانی از فناوری چندرسانه‌ای DirectX 9.3 ساخته می‌شوند که در رایانه‌های لوحی مبتنی بر سیستم‌عامل ویندوز ۸ در اختیار کاربران قرار می‌گیرند.
یکی از سخنگویان شرکت کوالکام از دادن هر گونه توضیح در مورد نسل جدید پردازنده‌های این شرکت متناسب با سیستم‌عامل ویندوز ۸ خودداری کرد. اما شرکت مایکروسافت چندی پیش به صورت رسمی نخستین رایانه لوحی مبتنی بر ویندوز ۸ بر پایه پردازنده Snapdragon را به نمایش گذاشت.

منبع خبر گزاری فارس

E-A بازدید : 206 چهارشنبه 14 دی 1390 نظرات (0)



این منابع آگاه اعلام کرده‌اند که مدل جدید رایانه لوحی اپل بین ۳ تا ۴ ماه آینده یا به عبارت دیگر بین مارس و آپریل ۲۰۱۲ وارد بازار جهانی می‌شود که این تاریخ دقیقا مشابه زمانی است که دو مدل قبلی این محصول وارد بازار شدند.

شرکت Foxconn از ژانویه ۲۰۱۲ تولید برخی قطعات iPad 3 را آغاز می‌کند و این مرکز نیز اعلام کرده است که تا ۳ ماه دیگر می‌توان شاهد سومین نسل از رایانه لوحی اپل بود.
لازم به ذکر است که این روزها در مورد مشخصات رایانه لوحی iPad 3 شایعات فراوانی منتشر شده است. بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته شرکت‌های طرف قرارداد با اپل در پاییز امسال بین ۱۴ تا ۱۵ میلیون دستگاه iPad 2 را به فروش رساندند. اما گفته شده است که این رقم در زمستان امسال که زمان عرضه iPad 3 نزدیک شده است، به ۴ تا ۵ میلیون دستگاه کاهش یابد.

کارشناسان پیش‌بینی کرده‌اند در ۳ ماه نخست سال ۲۰۱۲ میلادی که iPad 3 تازه وارد بازار شده است ۵/۹ تا ۸/۹ میلیون دستگاه از آن به فروش برسد و در مجموع فروش مدل‌های مختلف این رایانه لوحی طی دوره زمانی یاد شده ۵/۱۳ تا ۸/۱۴ میلیون دستگاه باشد.

در ضمن به نظر میرسه ویندوز 8 سیستم عامل این دستگاه باشه .


E-A بازدید : 122 چهارشنبه 14 دی 1390 نظرات (0)


این اولین بار است که مایکروسافت تا بدین حد در برابر عرضه نرم افزارهای متن باز برای استفاده در ویندوز انعطاف از خود نشان می دهد.

برنامه های یاد شده در فروشگاه برنامه های ویندوز ۸ موسوم به Windows 8 app store عرضه خواهد شد.
تمامی برنامه هایی که از طریق این فروشگاه عرضه می شوند دارای مجوز مایکروسافت بوده و از نظر امکانات و نکات امنیتی به طور کامل کنترل شده اند.
مایکروسافت پیش از این سیاست های سختگیرانه ای در زمینه تایید نرم افزارهای ثالث برای استفاده در ویندوز داشت ولی با همه گیر شدن نرم افزارهای متن باز سیاست های خود را تا حدی تغییر داده است.

طراحی فروشگاه عرضه برنامه های آنلاین با امکانات گوناگون از جمله نشانه های این تغییر است.


در ضمن این موضوع رو ذکر کنم که اگر شما از مارکت گوشیهای دارای سیستم عامل ویندوز خودتون استفاده میکنید . برای دریافت محصولات رایگان این مارکت شما باید


1-یک اکانت windows live داشته باشید .

2-زمان ثبت نام باید کشور مورد نظرتون رو از ایران به کشورهای اروپایی یا آمریکایی تغییر بدید (به دلیل تحریم ایران) وگرنه در اکانت مورد نظر کانکت نمیشید


امیدوارم این مطالب به درد خورده باشه

E-A بازدید : 131 چهارشنبه 14 دی 1390 نظرات (0)

بررسی‌ها نشان داده که سهم فروش گوشی‌هاي هوشمند مبتنی بر سیستم‌عامل آندرويد در بازار آمریکا از 50 درصد گذشت. تحقیقاتی که به تازگی انجام شده، نشان داده که بیش از نیمی از کاربران گوشی‌هاي هوشمند در آمریکا از سیستم عامل آندرويد استفاده مي‌کنند. در حالی که 53 درصد گوشی‌هاي هوشمند در آمریکا از سیستم‌عامل آندرويد بهره مي‌برند، سهم iOS در این بازار به 29 درصد رسیده و سهم سیستم‌عامل بلک بری با اندکی کاهش به 11 درصد رسیده است.

در ضمن گذشته از این موضوعات میشه به این موضوع رسید که حتما قیمتهای متناسب با این نوع سیستم عامل در کشورهای مذکور بسیار مناسیه .ولی این سیستمهای عامل در ایران وچند کشور دیگر قیمتی فراتر از انتظار دارد و این به هیچ عنوان خوب نیست . امید به این که تحریمها برداشته و قیمتهای گوشیهای مختلف به حالت توازن برگردند.

E-A بازدید : 5822 چهارشنبه 14 دی 1390 نظرات (3)




بسیاری از دوستان حتما از امکانات کم نظیر آندروید خبر دارن به همین جهت سعی میکنن که گوشی های خودشون رو متناسب با سیستم عامل اندروید تهیه کنن .خوبیهای آندروید از این جهته که بیشترین فرمتها رو میخونه و کمترین کندی رو توی سایر رقبای خودش در عرصه ی گوشیهای موبایل داره این بخش کوچیکی از توضیح من بود شما میتونید بقیه متن رو در ادامه مطلب بخونید .این مطلب  برای اونایی که عشق اندروید هستن خوبه نه کسانی که به علم ارزش نمیدن.


در ادامه مطلب

E-A بازدید : 136 چهارشنبه 14 دی 1390 نظرات (0)

1Click Direction

نرم افزار 1Click Direction نسخه 1.2.9 فول ورژن، این برنامه برای کوتاه سازی مسیر های دسترسی به سایر برنامه های مورد نظر شما طراحی شده است، به نوعی که پس از تعریف با یک کلیک می توانید وارد برنامه مورد نظرتان شوید.

به صورت لينك مستقيم از دانلود سنتر سايت آماده دريافت براي شما دوستان عزيز.

براي دانلود برنامه به ادامه مطلب برید

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 23
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 42
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 52
  • بازدید ماه : 74
  • بازدید سال : 254
  • بازدید کلی : 22,924