loading...
بزرگترین سایت دانلود فیلم وغیره ....
فروش نرم افزار

آرشيو آندرويدها

قيمت فقط و فقط 9500 تومان

buy-image

موبایلهای برتر

E-A بازدید : 170 چهارشنبه 14 دی 1390 نظرات (0)

هم اکنون برای شما آنتی ویروس قدرتمند Kaspersky Mobile Security v9.10.106 را در اینجا آماده کرده ایم . با استفاده از این آنتی ویروس شناخته شده و قدرتمند می توانید گوشی خود را از هر گونه ویروس محافظت نمایید . با این نرم افزار امنیتی نیز می توانید از دریافت اس ام اس های تبلیغاتی نیز جلوگیری نمایید . همچنین با این نرم افزار می توانید متن ها ، اس ام اس ها ، تماس های خود را مخفی نگاه دارید . این نرم افزار برای گوشی های آندروید ساخته شده است که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .


منبع : www.PersianMob.Net

E-A بازدید : 2617 چهارشنبه 14 دی 1390 نظرات (0)

این جدیدترین ورژن و البته کرک شده آنتی ویروس قوی Kaspersky Lab KMS9 v9.3.36 است. اکثرا با این آنتی ویروس و قدرت و تواناییش در محافظت از سیستم عامل های مختلف آشنا هستید . از قابلیت های این آنتی ویروس اسکن ریل تایم و فابلیت آپدیت سریع دیتابیس با GPRS هستش . این برنامه امنیتی مجهزAnti-Virus ، Anti-Spam ، Anti-Theft ، Firewall ، Encryption ، Parental control هستش که این برنامه رو به یک پک امنیتی فوق العاده تبدیل کرده .
این برنامه به صورت کاملا تضمین شده گوشی شما را مورد حفاظت قرار می دهد تا از نفوذ برنامه های هکر و و یروس های اینترنتی در امان بمانید.هم اکنون این آنتی ویروس قدرتمند برای نوکیا سری 60 ویرایش 5 و 3 تولید شده که آن را می توانید از پرشین موب دریافت کنید .

منبع : www.PersianMob.Net

منبع:http://persianmob.net

E-A بازدید : 168 چهارشنبه 14 دی 1390 نظرات (0)

تراشه‌های چهارهسته‌ای کوالکام بخشی از سری محصولات Snapdragon S4 آن خواهد بود که بر مبنی معماری ARM ساخته شده‌اند. تراشه‌های S4 که به صورت تک‌هسته‌ای و دوهسته‌ای نیز تولید می‌شوند،‌با سرعت ۵/۱ تا ۵/۲ گیگاهرتز فعالیت خواهند کرد.
شرکت مایکروسافت اعلام کرده است که سیستم‌عامل ویندوز ۸ با پردازنده های ARM سازگاری دارد و این شرکت بزرگ نرم‌افزاری برای محصول جدید خود پردازنده‌های کوالکام، Texas Instruments و انویدیا را برگزیده است.
هسته گرافیکی Adreno شرکت کوالکام با قابلیت پشتیبانی از فناوری چندرسانه‌ای DirectX 9.3 ساخته می‌شوند که در رایانه‌های لوحی مبتنی بر سیستم‌عامل ویندوز ۸ در اختیار کاربران قرار می‌گیرند.
یکی از سخنگویان شرکت کوالکام از دادن هر گونه توضیح در مورد نسل جدید پردازنده‌های این شرکت متناسب با سیستم‌عامل ویندوز ۸ خودداری کرد. اما شرکت مایکروسافت چندی پیش به صورت رسمی نخستین رایانه لوحی مبتنی بر ویندوز ۸ بر پایه پردازنده Snapdragon را به نمایش گذاشت.

منبع خبر گزاری فارس

E-A بازدید : 206 چهارشنبه 14 دی 1390 نظرات (0)



این منابع آگاه اعلام کرده‌اند که مدل جدید رایانه لوحی اپل بین ۳ تا ۴ ماه آینده یا به عبارت دیگر بین مارس و آپریل ۲۰۱۲ وارد بازار جهانی می‌شود که این تاریخ دقیقا مشابه زمانی است که دو مدل قبلی این محصول وارد بازار شدند.

شرکت Foxconn از ژانویه ۲۰۱۲ تولید برخی قطعات iPad 3 را آغاز می‌کند و این مرکز نیز اعلام کرده است که تا ۳ ماه دیگر می‌توان شاهد سومین نسل از رایانه لوحی اپل بود.
لازم به ذکر است که این روزها در مورد مشخصات رایانه لوحی iPad 3 شایعات فراوانی منتشر شده است. بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته شرکت‌های طرف قرارداد با اپل در پاییز امسال بین ۱۴ تا ۱۵ میلیون دستگاه iPad 2 را به فروش رساندند. اما گفته شده است که این رقم در زمستان امسال که زمان عرضه iPad 3 نزدیک شده است، به ۴ تا ۵ میلیون دستگاه کاهش یابد.

کارشناسان پیش‌بینی کرده‌اند در ۳ ماه نخست سال ۲۰۱۲ میلادی که iPad 3 تازه وارد بازار شده است ۵/۹ تا ۸/۹ میلیون دستگاه از آن به فروش برسد و در مجموع فروش مدل‌های مختلف این رایانه لوحی طی دوره زمانی یاد شده ۵/۱۳ تا ۸/۱۴ میلیون دستگاه باشد.

در ضمن به نظر میرسه ویندوز 8 سیستم عامل این دستگاه باشه .


E-A بازدید : 121 چهارشنبه 14 دی 1390 نظرات (0)


این اولین بار است که مایکروسافت تا بدین حد در برابر عرضه نرم افزارهای متن باز برای استفاده در ویندوز انعطاف از خود نشان می دهد.

برنامه های یاد شده در فروشگاه برنامه های ویندوز ۸ موسوم به Windows 8 app store عرضه خواهد شد.
تمامی برنامه هایی که از طریق این فروشگاه عرضه می شوند دارای مجوز مایکروسافت بوده و از نظر امکانات و نکات امنیتی به طور کامل کنترل شده اند.
مایکروسافت پیش از این سیاست های سختگیرانه ای در زمینه تایید نرم افزارهای ثالث برای استفاده در ویندوز داشت ولی با همه گیر شدن نرم افزارهای متن باز سیاست های خود را تا حدی تغییر داده است.

طراحی فروشگاه عرضه برنامه های آنلاین با امکانات گوناگون از جمله نشانه های این تغییر است.


در ضمن این موضوع رو ذکر کنم که اگر شما از مارکت گوشیهای دارای سیستم عامل ویندوز خودتون استفاده میکنید . برای دریافت محصولات رایگان این مارکت شما باید


1-یک اکانت windows live داشته باشید .

2-زمان ثبت نام باید کشور مورد نظرتون رو از ایران به کشورهای اروپایی یا آمریکایی تغییر بدید (به دلیل تحریم ایران) وگرنه در اکانت مورد نظر کانکت نمیشید


امیدوارم این مطالب به درد خورده باشه

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 23
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 22
  • بازدید ماه : 44
  • بازدید سال : 224
  • بازدید کلی : 22,894